- 06 września, 2014
Infrastruktura Kolejowa w Południowej Polsce
Na obszarze południowej Polski na zlecenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji przeprowadzono prace renowacyjne na obiektach infrastruktury kolejowej.
- Linia kolejowa nr 8 Kozłów – Kraków główny (remont wiaduktu na ul. Żabieniec)
- Linia kolejowa nr 137 Katowice – Legnica odcinek Chorzów Batory – Gliwice (wiadukt kolejowy w Rudzie Śląskiej, Stacja PKP Katowice – Piotrowice (budowa kładki dla pieszych)
- Linia kolejowa nr 140 Katowice Ligota – Nędza (kładka dla pieszych w stacji PKP Leszczyny)
- Linia kolejowa nr 68 Lublin – Przeworsk (wiadukt kolejowy na ul. Gorliczyńskiej)
We wszystkich przypadkach prace polegały na zabezpieczeniu najbardziej narażonych na korozję elementów obiektu. Preparatem ikorol zabezpieczono stalowe przęsła i podpory, trudnodostępne miejsca łączeń i spawów elementów konstrukcji. Wykonawca wcześniej stosował wielokrotnie inne farby antykorozyjne, które nie gwarantowały tak skutecznego i długotrwałego zabezpieczenia przed korozją stali.
Wykonawca: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Bud-Most sp. z o.o.
Liczba obiektów: 3
Miejsce: infrastruktura kolejowa w południowej Polsce
Data: 2010-2014
- Kategoria Korozyjności C4